sâmbătă, 23 octombrie 2010

     Incä o säptämänä s-a sfärsit,cu multä treabä
eu nu am avut prea mult timp,pentru lucrul meu,
doar am dat cu ochii,putin in blogurile mele preferate.
    Azi dupämasä a inceput sä plouä si este frig,este
foarte bine sä stäm in casä la cäldurä,cu o canä de
ceai fierbinte in fatä...

      PLOAIE TÄRZIE
Plouä cu stele
In Octombrie,
Din ceruri curgea
Printre norii slbi
De catifea:
märgele de perle....
                         Ploua cu valori
                         In toamna tärzie
                         Din ceruri curgea
                         Printre norii albi
                         Ca adierea,
                         Peste muritori ,flori
Ploua cu iubiri,
Inunda lumea,
Din ceruri curgea,
In multe inimi
Si in viata mea
Harul divin-räuri!
                         Ploua cu Soare
                         Se läsa lumina,
                         Din ceruri curgea
                         Ca o mare,
                         Domnea aevea
                         Peste toti ,IUBIREA!
                              (Doru)   
Un sfärsit de säptämänä cät mai pläcut.-
              Calde salutäri Teo.-                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu