sâmbătă, 2 octombrie 2010

CREATIVITATE

        Insfärsit este sfärsit de säptämänä,
sunt asa de obositä,la serviciu am avut
säptämäna aceasta foarte mult de lucru.
       Dar acasä mi-am fäcut putin timp,
pentru a incepe cu felicitärile de iarnä.
        Sper cä voi reusi sä termin in timp toate felicitärile
pe care mi le-am propus.-
        Mai am si alte proiecte pentru aceastä iarnä,dar vi
le voi spune la timpul potrivit.
        Acum vä doresc un frumos sfärsit de säptämänä,chiar
dacä afarä este innorat si pouä...
           Frumoase salutäri Teo.-

2 comentarii:

  1. hallo Teo,
    herzlich willkommen als Leserin meines Blogs.
    Wie ich sehe machst du auch so schöne Stickereien.
    Da werde ich gerne wieder mal vorbei schauen.
    Ich würde mich freuen, wenn du bei meiner Verlosung mitmachst.
    Liebe Grüße Bianca

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo Bianca
    Ich freue mich das Du in meine Blog
    schaust.
    Ich bin bei Deiner Verlosung dabei.
    Liebe Grüße Teo.-

    RăspundețiȘtergere